søndag 13. juni 2010

Uka som har gått

Har jeg produsert litt forskjellig: Jeg har fått ferdig Morlynn shawlet mitt som jeg har strikket i wollmeise farge poison no5. Det er foresten mitt 11. sjal i 2010
Jeg har strikket ei djevel lue i et nytt garn fra Viking som heter bjørk. Veldig mykt og godt garn å strikke av. Tror det blir flere prosjekter av dette garnet. Så har jeg prøvd å bruke noe av allt bomullsgarnet jeg har liggende og resultatet ble 12 nye oppvas kluter. Noen har flyttet ut allerede og noen skal rett i kjøkkenskuffen.


5 kommentarer:

  1. Nydelig sjal i herlig farge.Luen og klutene var også flotte.

    SvarSlett
  2. sjalet var nydelig i en herlig farge :O)
    Du har virkelig laget mange herlige sjal i år!

    SvarSlett
  3. nydelig sjal meg kjempe fin farge. Luen var også fin :) og kluter kommer jo alltid godt meg, men ikke alltid så gøy å lage.
    ha en flott søndag!

    SvarSlett
  4. Nydelig sjal, jammen produsert litt i det siste.

    Ha en koselig søndagskveld :)

    SvarSlett
  5. Herregud, menneske:-) Om e strikka mange sokka, så ligg no ikkje du tilbake med sjal:-)Du har jo strikke fantastisk mange flotte sjal:-) Morlynn har e også lyst å strikk, men akkurat no hold e på med Ishbel.
    Ja, e kommer vel den 24. juni, regna e med. Vi bi nok å treffes utpå sommeren en gang. Og da ska du få så mange strikke-sokker-vibber som du bærre lysta...hihi:-)
    Du kan tru e gleda me no - kjenn sommerfuglan i magen. Ska bi godt å kom heim igjen:-)
    Snakkes!

    SvarSlett