tirsdag 15. juni 2010

sjal nr 12

Da har jeg begynt på et nytt sjal, sånn ca 30 ganga bare i dag...hmmmm
Til slutt så mått eg fram med ruteark og sett meg ned å tegn eget mønster. Har plokka litt hær og dær og ha no lagd meg mønster på en kant-bord som eg skal bruk til mitt nye sjal. Så får vi se hva det blir til... Jeg synes det er litt spennende;)

Strikking er ikke bare en stor hobby for meg, den er veldig mye terapi også.... Jeg sliter med søvn problemer. På vinteren blir det ekstra ille og i tilleg sliter jeg med for lite overskudd til hverdagen. Etterhvert har de vinterlige problemene bare fortsatt selv om det ikke er vinter lenger, så hvor skal det ende???

1 kommentar:

  1. Strikking er jammen terapi, og tenk på hvor mye vi sparer samfunnet ved å behandle oss selv på den måten. At vi sparer noe selv er vel heller tvilsomt, tror vi bruker mer garn enn noen timer hos psykolog ville kostet :) Kos deg med sjalet ditt, alt løsner nok til slutt!

    SvarSlett