onsdag 2. juni 2010

Snella og Petronella





















Ja jeg
har vært dær også.
Gjett om man fikk hyggelig mottagelse;);););)
Gave fordi jeg hadde reist så langt fikk jeg og det må jeg si var stas altså;D
Så til alle damer som trenger knapper; Det er verdt et besøk hos
http://www.snellaogpetronella.no/nettbutikk.html
Et utvalg vakre knapper ble det jo, og ettersom jeg er musikant og note gomp. Så ble det noteknapper og øredobber med noter på.
Gaven jeg fikk er med motiv fra en gammel tegneserie som heter Rip Kirby og det passet flott for min bedre halvdel er tegneseriefantast. Kanskje jeg må strikke noe til ham og pynte med knappen?

2 kommentarer:

  1. Monicas drømmehage har sånner knappa......

    SvarSlett
  2. Så herlig du har det i Oslo:-) Selv om jeg bor en times tid unna, så har jeg ikke vært på de butikkene.... :-S Ja, ja... skal vel ta det igjen når jeg skal på strikketreff i Tananger:-)
    Kos deg videre!

    SvarSlett