mandag 24. august 2009

Nye bekjentskaper



Bestisen min har hatt besøk fra Ukraina i dag. Lena Slavik og Jora.Jeg og min fam har fått gleden av å hilse på dem.
Vi var alle invitert på Taco, noe gjestene aldrig har smakt før, men jeg tror de synes det var godt.
Etterpå var det deilige kaker og is til dessert. Jeg hadde litt lefse i frysern som også ble servert og det virker som om de likte den og;) Litt morsomt når man selv har bakt.
Etterpå var det tur mer ribb fra Ørnes til Svartisen og tilbake, for de som hadde lyst til det.
En meget hyggelig ettermidag for alle.

My best friend had visiters from Ukraina today. My family and i had the pleasure to say hello to them.
They were introdused to Food they never had tasted before. Taco and norwegian Læfsa.
They have never been at the osean before so they went from Ørnes to Svartisen and back with a Rib boat. Avery fast boat. I think they enjoied it a lot. We had a great time with them.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar