fredag 7. august 2009

Netthandling og strikking



























Som dere ser så har jeg vært å handlet på nett. MÅTTE bare ha noen sjalbøker og dette garnet som så mange skryter av måtte jeg også kjøpe. Og sist men ikke minst, så fant jeg blokke sett til sjalene jeg har strikket. Må si jeg var fornøyd etterpå og ikke minst spendt ;)
På strikke fronten så har jeg strikket det berømmelige skjørtet fra feminin strikk, jeg har også begynt på div strikke prosjekter som jeg har rekkt opp. Pr tide så strikker jeg på en topp som jeg fant mønster på jarbo og jeg er begynt på en genser fra du store alpakka som jeg har siklet på i noen mndr. Så vil tiden vise om og når allt er ferdig..

1 kommentar:

  1. Eg har også kjøpt sjalblokkerar! Har enno ikkje åpna pakken eingong, men skal snart strikke ferdig eit sjal og då skal eg teste det ut!

    SvarSlett