fredag 21. august 2009

Mor har shoppa i dag...


I den senere tid har jeg prøvd å sykle litt, for formen er laber. Har ikke trent skikkelig siden mars da jeg hadde en operasjon. Man kan trygt si at det meste har gått i nedoverbakke bortsett fra vekta....... den har kraftig kurve rett til værs;(((((
Tilbake til sykling, så har det aldrig vært min favoritt beskjeftigelse. Kanskje mest fordi jeg får så skrekkelig vondt i.... ja dere vet hvor... uhrg...
Men nå er det gel sete på sykkelen og i dag kjøpte jeg sykkelbukse med polstring. et sett med langog kort bukse pluss overdel til den nette sum av kr 699,-
Har allerede testa ut den lange buksa og det kjennes ok ut til nå. Var på sykkeltur sammen med bestisen min som forøvrig har investert i samme kreasjon. Så får tiden vise om det var en klok investering.....:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar