søndag 2. januar 2011

Det nye året 2011

Godt Nytt År ønskes til alle som er innom ;)  Sangfuglen laget Nyttårs dessert og hær ser dere hvor flink hun er;)   Og, ja.... kaka va kjempegod;D

I 2011 har jeg meldt meg på 11 sjal i 2011 noe jeg håper å gjennomføre. Startet rett etter rakettoppskytingen og her ser dere begynnelsen på Rose strikket i meose garn i en farge som har samme navn som en av rosene i hagen min; Dornröschen.

Jeg fikk ny mobil i julegave og den trengte et etui, så jeg hekla dette.
I skrivende stund er diss vottene ferdigpjona og trådene er festet. Mangler bare litt toving og børsting.  Svart fritidsgarn og heklekrok nr 7.  Ha en fantastisk start på det nye året;) Og måtte det bringe masse kreativ energi til alle dær ute;)

6 kommentarer:

  1. Nam, nam... kan jeg bestille en slik kake til bursdagen til Ingrid? Den så herlig ut!
    Sjalet blir nok flott og kjenner jeg deg rett, så blir nok du den som poster først inne på hobbyboden:-)
    Vi snakkes:-))))

    SvarSlett
  2. Ser ut som en god start på det nye året, med både kaker og hobby! Fiiin farge på sjalet.

    SvarSlett
  3. Kjempelekker kake. Ser herlig ut.

    SvarSlett
  4. Multikunstner, hekler, pjoner og strikker. Den kaka så virkelig god ut. Godt nytt strikkeår til deg :)

    SvarSlett
  5. Var litt skeptisk til å komme innom bloggen på nyttårskake i dag. I dag er jo den store starte å slanke seg dagen skal du vite.

    Er glad jeg stakk innom,for da fikk jeg sett bloggen din,å her var det jo noe for en hver smak.
    Du verden for et fint bilde på toppen her. Skikkelig stemningsfullt.

    SvarSlett
  6. Nam nam. Kaka såg kjempegod ut og fine votta. Trur kanskje da ikkje berre ligg tell familien tell mg og Bitta, men kanskje fordi Meløyfjæringan e så flink generelt. Fin blogg:) Ska legg den på blogglista mi:)

    SvarSlett