fredag 11. november 2011

Strikke, strikke.....å litt til ...

Strikke, strikke står det i overskriften og JA hær strikkes det;)   Først ble det en lue og plutselig var det lagt opp til en hals. Har strikket sånn hals før og den er mega deilig, min gamle er vellbrukt;) Settet er lagt for salg på    Krambua.    https://www.facebook.com/pages/Krambua/140479525993187
Jammen ble det ikke litt mere strikking... ei lue fra Arne & carlos... Spaceinvaders   tror jeg den heter.  Hær har jeg brukt Karisma fra Drops.   På pinnene har jeg en thermish og et lite hals sjal, mens inni hodet mitt er et mange prosjekter som krangler om førsteplassen. Og hvem vet vilken som går av med seieren...... fortsettelse følger ;)

Så er jeg tilbake med et kjent og kjært motiv ;o)   Jeg har vært på tur bak huset i dag og da måtte jeg jo ha med et høst bilde. Godværsdisen kommer sigende ut fra Glomgjord så i mårra håper vi på en klar og fin høst dag ;)                                God helg alle sammen ;o)    

2 kommentarer:

  1. Fint hvitt sett og flott space Invader ;) Nydelig vær i dag i alle fall, vi får håpe at det varer lenge!

    SvarSlett
  2. Elsker luene til Arne & Carlos. Har ei som jeg jobber sammmen med som har strikket noen av dem og de ble superfine:)

    Alltid artig med nye mønstre og noe nytt. Håper du har det bra:)

    Vigleik

    SvarSlett