lørdag 8. januar 2011

Ny lue til safransax

Lauren Hat heter denne egentlig, men mønstra var så som så og dermed plokka jeg til meg litt og strikka etter bildet. Den ble utrolig nok veldig lik orginalen;)http://www.ravelry.com/patterns/library/lauren-hat-2  Lua har jeg strikket i nepal fra Drops på  Knit Pro pinne 5,5

Jeg har til og med sydd  inn fleece for inni lua, sånn at den er litt tettere og varmere når jeg går mine småturer ute i naturen;) Vi har hatt det ganske kaldt i vinter så det er viktig med varmt tøy. Må kanskje prøve å få tatt action bilder sånn etterhvert, både av lua og den vakre naturen vi har hær;)  Til mine lesere sier jeg Ha en fortsatt god helg og legg gjerne spor etter dere, det er så hyggelig;)

6 kommentarer:

  1. Så fin lue :D Fleecen gjør nok godt, det har jo blåst endel i vinter. Mange år siden jeg har brukt så mye lue som i år og har tenkt å strikke flere, kanskje denne blir en av dem.. Og jeg har endel Nepal som jeg kan bruke også, kjempedeilig garn :D

    Ha en hyggelig helg :D

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin, og så flink du er som syr for inni lua også. Det hadde jeg aldri greid...
    God helg til deg - her er det jobbing hele helga og halve neste uke også:-/

    SvarSlett
  3. Det var ei flott lue.
    Måtte bare innom en liten tur, ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Så flott en lue. Dette hadde nok ikke jeg klart (men jeg har ikke prøvd enda). Sikkert varm og god når det er for inni lua.

    Holder meg til pjoningen:)

    Stor klem.

    SvarSlett
  5. Denne likte jeg godt. Genialt med fleese som for!
    Og fin blogg du har!

    SvarSlett
  6. Luen ble kjempefin,og den ble sikkert god og varm når du har foret den,ingen dum ide :-)

    SvarSlett