lørdag 21. august 2010

Meløy sykkelklubb

Mange liker å sykle og mange er kjempeflinke til det. I kommunen vår er Meløy sykkelklubb helt fersk, men vi har syklister som har holdt på lenge. Noen har syklet Birken en del å r på rad og ellers en del sykkelritt rundt i landet vårt.
Selv sykler jeg for å bli i bedre form og fordi jeg synes det er artig. Sist helg var jeg så heldig å få være med til Trøndelag, og 2 av damene jeg reiste med syklet Snåsa rundt. Det er ca 12 mil og veeeeeeeldig langt tenker jeg. Men gjett om de var flinke!!!!!!! KJEMPEFLINKE var de og vi er så stolte av dem. Selv tok jeg en trim runde på 3 mil og må inrømme at jeg var fornøyd med det.
Bilder er det dårlig med, men linker til Hjemmesiden til de som arrangerte og dær kan dere lese mere og se bilder fra Snåsa rundt. Et flott arrangement på en flott plass;)
Snåsavannet Rundt
Jeg har strikket, men ikke bilder enda. Det er folklore som strikkes på for tiden.
Vi sees;D

1 kommentar:

  1. Spreka:-)))))
    Regna med at du trimma deg en tur t Reipå snart no:-) Eller kjør en tur hit:-)
    Snakkes...

    SvarSlett