søndag 8. august 2010

Jeg har sett på Muskeldunder




Jeg har vært å sett på Muskeldunder, som då e et sykkelritt for spesielt interesserte og spræke syklista. Fra infosia deres har eg kopiert følgende:

Sykkelrittet starta på Fykan, mellom Svartis- og Fykantunnellen. Løypa går innover langs Fykanvannet og opp gjennom tunnell 1 (her anbefales det lykt på sykkelen) Videre opp til krysset, innover langs holmdalen og opp grusveien. Målgang e midt på demninga. Løypa er 9,3 km lang, 530 høydemeter i forskjell på start og målgang.

Eg må få sei at da står respekt av deltagelse på dette løpet. Da e bratt!!!!! og i tunellen er det totalt mørke, rett å slett bekksvart.
Bjørns`n som e kjæresten t min bestis fant ut at han sku meld seg på 3 tima før rittet, uten spesiell trening på forhånd. Han gjor en kjempe innsats og vi e sååååååå stolt av han;) Brukt 40,42 min.
Vi har spreke damer i Meløy også og Den beste av dem kom inn som nr 2;) av damene. 38 min. De e så utrulig spreke alle sammen.
Dere ser hvor bratt det er? Fytti katta sier nå jeg........
Og vi som ikke er spreke nok vi gjør som i Tour d`France... Vi tegner på veien;)
Barnslig???? Ikke i det hele tatt:D
Jeg må også vise dere litt av utsikten vi hadde i målområdet, som var oppå Holmvassdemninga;)
Jeg må også nevne at i dag har vi hatt et nydelig vær og jeg har vært å sykla, men på landevegen sånn ca 4 mil t/r flott tur og hyggelig følgesvenn. ( bestisn)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar