mandag 25. mai 2009

Kom Mai du skjønne milde...?...


Ja no lura eg verkelig her... vi har jo hatt nån fine sommerdaga i år, men va da over no?
I dag har da vært innedag i øsregnet, men har jo fått utretta litt fornuftig då. Har fått hengt opp de nye sommergardinan og da va godt. Ellers tilbringes ettermidagen/kvelden med at jeg fremdeles rekker opp mitt forrige kjoleprosjekt mens jeg strikker på den nye kjolen. Og ikke minst så ser jeg på sesong 13 av the Bachelor fra USA. Han sa så mannen; "sånn går no dagan"
No e da bare å sats på at resten av våren blir varm og vakker. God kveld til alle kjente og ukjente:)

2 kommentarer:

  1. Hva er det du strikker på i sånn fin farge? Fine pannebånd og kjole du har strikket også.

    SvarSlett
  2. Nydelig farge på kjoleprosjektet ditt :-) Fine pannebånd, kjempenydelig babykjole du har laget! Ønaker deg en fin uke videre (med litt bedre vær)

    SvarSlett