onsdag 9. mai 2012

Vår prosjekter....

Påske strikkingen besto av litt forskjellig. Flettelue og fler mariuspannebånd. En del ting ble git bort underveis, men det viktigste er at jeg har kos meg med jobben;) Må bare innrømme at jeg rett å slett var sløv med bildetakingen.  Det ble faktisk litt skigåing også, men det jeg hadde mest lyst til var å få vår med sykkelvær og grønne plener;)

Hær ser dere min variant av Oslo anorakken str 6/12 mnd strikket i Nepal fra Drops. Den ble kjempesøt og det blir nok flere sånne etterhvert.
Fine knapper må også til.

Fra sommerens Drops mønstre er denne blitt til. Strikket i Kidsilk og Baby Merino fra Drops.

Den var kjempegrei å strikke og kan anbefales ;)

Så har jeg strikket til meg selv... Retro mønster fra Dalegarn, men strikket i Karisma fr Drops. Ble såååååååå fornøyd med denne ;) Så nå har jeg lyst å strikke meg en jakke i Karisma.

Big cabels and small ones too..... Strikket i Merino extra fine.... Min store sorg for tiden!! den ble for stor ;( Jeg har ergret meg noe innmari, men jeg nekter å rekke den opp. Nå håper jeb bare at der er en dame uti dær en plss som vil kjøpe den....

3 kommentarer:

  1. Så mye fint, og nydelig den mønstrede genseren til deg selv!

    SvarSlett
  2. Wow! Så mye fint du har laget siden sist! Jeg har kjøpt meg nepal på salget for å lage Osloanorakken jeg også :) Gleder meg til å se hvordan den blir.

    SvarSlett
  3. Masse fint du har strikket, og jeg falt helt for oslo anorakken - har planer om å strikke den til en liten gutt bare jeg får tak i litt mer garn.
    Var knallfine knapper.
    Kjekt å strikke noe til seg, bare synd at noe ble for stort (men som oftest får man bruk for det og har jeg funnet ut)

    SvarSlett