onsdag 7. mars 2012

Flere sokker

tja... da ser det ut som om vi er inne i en sokkestim. Mønster fra Drops strikket i Fabel på pinne nr 2,5. Fabel er blitt mitt favoritt sokkegarn, blir så passe tykke sokker på "bærrfotan" og mønster strikk blir også kjempefint i dette garnet.
Mens vi no enda snakka om sokka, så har eg faktisk betillt og fått ei ny sokkebok, med mange flotte sokkemønstre i ;)
Jeg har heklet maaaange lapper og de er sattsammen til et teppe som pr nuh ligget til tørk. Jeg gleder meg til å dandere det over meg når jeg skal ha en liten "nap" i min nye sofa.... ahhhhh eg kan allerede kjenn følelsen...;) Så snakkes vi når teppet er tørt og jeg skal ha "visning" . Vi snakkes ;)

2 kommentarer:

  1. Flotte sokker, er helt enig i at Fabel er bra greier :) Og det teppet gleder jeg meg til å se, kanskje jeg får det puffet jeg trenger for at lappene mine skal bli et teppe....

    SvarSlett
  2. Mye flott her! Fabel er en sokke-favoritt hos meg også for tida, og boka kan virkelig anbefales! Gled deg...

    SvarSlett