lørdag 14. januar 2012

Autostrikking.....

Å jula varer helt til Påske ;)  Ja jeg har strikket en julestrømpe og den blei jeg veldig fornøyd med ;)  Har brukt Karisma fra Drops, men den skulle egentlig strikkes i Pt5.  

Sokker fra Drops strikket i dobbel fabel, blei tykke og gode. Disse skal gis bort , så håper motageren blir fornøyd ;o)

Det blir en del strikking bare sånn av seg selv. Når energien/formen ikke er på topp, så skjer det av og til ting.  Plutselig skjedde disse pulsvantene og lua ;) Dvs pulsvantene fant jeg mønster på , men lua bare ble til :o)

3 kommentarer:

  1. Godt nytt strikkeår til deg også! Ser det er blitt en del ting hos deg også allerede :) Jeg har strikket en Marius til sønnen også, håper å få tatt bilder av den i morgen mens det er dagslys..... Sokkene på bildet i midten strikket jeg før jul, brukte grått, rødt og brunt, ganske like dine altså. Morsom strikk. Luen nederst var kjempesøt!

    SvarSlett
  2. nydelig julestrømpe. flotte sokker og sett du har laget. ha en flott helg.

    SvarSlett
  3. Kjekt med automatstrikking når resultatene blir så fine som her =)

    SvarSlett