tirsdag 19. juli 2011

Ikke Amerika pakke, men...

Pakke fra Lunderseter... min gode veninne Kristin, som bor dær sør, har vært på martna og hva fant hun dær???? Jepp du ser riktig et heklet sykkelsetetrekk ;)) Så fine farger og jeg ler litt for megselv, for hva jaget gjennom mitt hode da jeg pakket opp? første sekundet gikk med til å finne ut at det IKKE var noe jeg skull kle på min kjære. Neste sekund gikk til å finne ut at det skulle selvfølgelig på sykkelsetet;) Så da var det bare å kaste fra seg dagens varekjøp å ut med sykkelen ,på med sykkelsetetrekket og frem med mobilen for fotoseanse ;) Og hær ser dere hvor lekkert det er ;) søte blomster bak og flott stripemønster. BÆRRE LÆKKERT ;) TUUUSEN TAKK til min gode veninne ;) Ha en fortsatt strålende sommer alle dere dær ute i sommerNorge ;)

2 kommentarer:

  1. Hehe, genialt! Fargerikt og fint setetrekk uten tvil!

    SvarSlett
  2. Nydelig! Ønsker meg trekk til styret på min sykkel, det er fullt av rust :) Har tenkt å hekle et trekk, men må finne en måte å feste det på slik at vaiere til gir og bremser ikke blir hindret i å fungere ;)

    SvarSlett