søndag 6. februar 2011

Cowboy cowl

Då va vi jammen kommet et stykke uti Februar og eg ha selvfølgelig ikke lagt pinnan stille ;) For ei tid sian såg eg bilde på Ravelry av denne, og kort tid etterpå va mønstra kommet. Eg kunn ikke dy meg, så her va da bare å løp å kjøp ;D Strikka i Raggi fra Jarbo på pinne 5,5. Den vart ikke liten som dokker ser, men ganske stilig ;) Modellen villt vær anonym......... ;)

Så har eg strikka tova votta som eg ha prøvd å pynt litt mæ broderte hjærta ;) Strikka i Tove på pinne nr 3,5  Tova i vaskemaskin mæ grønnsåpe.  Eg oppdaga i ettertid at da va furunåls lukt ;DDD

Så vart da et par ankelsokka strikka i sterk på pinne nr 3,5 De ekjæmpedeilig å ha på ;)   Kan anbefales til alle som ikke har prøvd det garnet før.   Har jo selvfølgelig fler ting på pinnene for tiden, så følg med....    SNAKKES ;)

3 kommentarer:

  1. Det var da svært så produktiv du har vært! Veldig fine ting som vanlig. Nesten like fine som fjellan øverst :)

    SvarSlett
  2. Hei Bente
    Er det mulig å få låne mønstret på den hvite kragen " cowboy cowl.
    Greta Mc

    SvarSlett