onsdag 14. juli 2010

Laaaaang reise


Nabojenta skal reise til USA som utvekslings student og må selvfølgelig ha med seg gaver fra Norge. Diverse greier er innkjøpt men noe hjemlaget måtte det også bli.
Så mammaen til jenta har strikket 6 par "læsta" som skal deles ut til den "nye" familien.
Jeg er glad for at jeg lærte mammaen å strikke læsta for et par år siden, ellers hadde nok jeg måtte til pers med sokke strikking som er det kjedeligste jeg vet.
Men nå er det en hel familie som er så heldig å få seg Norske læsta.
Bara se så flotte de er.

5 kommentarer:

  1. De var veldig fine:) jeg hadde ikke akkurat blitt lei meg om jeg hadde fått slike nei:p

    SvarSlett
  2. de var super flotte, og i norske farger. Blir nok en hit for familien de!!! Og nydelig sjal under her!!
    ha en flott uke videre!

    SvarSlett
  3. Det var nok lurt at hun hadde lært seg å strikke, og for en fin idé å ha norske flagg på lestene. Nydelige sjal igjen under her, beundringsverdig at du har slikt mot :)

    SvarSlett
  4. kjempeglad før at du lært me å strekk læsta og litt anna tjafs. Sånn som f.eks gje Bjørnsen garn og mønster på jaktvotta i julegave og me arbeidet. Du e no så snill du!!! Mæn tusen takk for heder og ære på bloggen, va min inspirasjonskilde i 14 daga :)

    SvarSlett