fredag 9. oktober 2009

Morgen stund


Sett her på mårningen med min faste vintervenn. Jeg får soveproblemer når mørketiden kommer, så hver morgen sitter jeg med lampa mi og har en egentlig veldig hyggelig stund.. itter med håndarbeidet mitt og koser meg. Jeg har nettopp vært på husmorhøstferie og besøkt ei barndomsvenninne. Nærmere bestemt et lite sted utenfor Kongsvinger. Dær er det fint å komme og en gjestfrfihet som bare omfavner deg. Så til min gode venninne takk for noen fine dager. Jeg hadde godt reisefølge også. og håper vi kan ta turen flere ganger;)
Jeg har en følelse av at kjennetegnet for området er skog og vann. Flott natur som jeg skulle hatt flere bilder fra, men det blir kanskje en annen gang. Jeg har jo svart belte i shopping, så kofferten var sprengt da vi dro hjem. Dær var det en salig blanding av garn og klær osv. osv.
Pr tiden har jeg mange prosjekter på pinnene og hodet er fullt av ideer, så det er faktisk litt vanskelig å få gjort ferdig noe.

2 kommentarer:

  1. Jeg har vært inne her og kikket etter deg i det siste, syntes det ble lenge siden forrige innlegg :) Men du verden så mye du har laget i bloggpausen. Husmorferie er deilig, og shopping må man unne seg av og til... Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen i bloggen min ang lefsebaking. Ekstra artig at du kaller oss for unge =)
    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett