lørdag 25. juli 2009

Sommerdaga i Meløy


Har hatt ferie og den har eg brukt t hotellkjørenorgesveigepåikea tur. Har funnet masse flott garn også.
Men først så vil jeg fortelle om Sommerdagan i Meløy som starta i dag.
Masse flotte utstillinge og konserta og opplevelsa for store og små.
I dag ska vi på liv og røre på Ørnes og i kveld bi da CC Cowboys konsert, og sånn vil den kommende uka gå.
Vi har kjøpt oss festivalpass i år , så vi kan gå på alt vi har lyst til
Gå innom http://meloy.kommune.no/ og se på programmet og tenk på et vi e heldig som bor i den kommunen vi bor i;)
Legger inn et stemningsbilde som jeg tok her en kveld. Han som "holder" sola er min kjære.

1 kommentar:

  1. Jeg var på liv og røre med jobben idag!!
    Synd det regnet idag,men det ser jo ut til å bli bedre vær resten av uka!!

    SvarSlett