tirsdag 16. juni 2009

Nordnorsken og litt til....


I helga har jeg vært på Korps stevne i Kabelvåg. Vi kalla stevne for Nordnorsken og da arrangeres kvært andre år. Hær e d bilde av Korpset eg e medlem ,i mens de spælle forran Rica i Svolvær.
Ei flott helg med mennesker jeg setter stor pris på. Neste gang Nordnorsken arrangeres er i 2011 i Alta og vi gleder oss allerede;)






På håndarbeids fronten har jeg ferdigstiilt 3 ting. Ei Lue som jeg begynte på i vinter, en heklet topp og på bussturen til og fra Kabelvåg fikk jeg strikka ferdig et sjal. Revontuli i Kauni med pinne 5,5 som jeg så vidt var starta på i vår. nå gjenstår bare å feste tråder og blokking.


3 kommentarer:

  1. Heisann.....så fint sjal du har laget...skulle gjerne vært på stevne i helga, men slutta i korpset vårt for noen år tilbake...vårt korps var der å hadde det visst festlig...ha en flott kveld

    SvarSlett
  2. morsomt!
    var også på stevnet! :-)
    knallfint stevne, bedre enn de fleste andre år!

    SvarSlett
  3. Lekre ting du har leget, gleder meg til å se sjalet ferdig blokket.

    SvarSlett