mandag 5. januar 2009

Bursdag i Januar

I kveld har jeg brukt flere timer på å lage bursdagsgave til min mor og min svigemor som begge har bursdag nå på begynnelsen av det nye året.
Ja, hva gir man så til de som har det meste....... Jo, jeg har lager kalender med bilder av barnebarn og familie. Det tror jeg at begge blir glade for. Nå er det ingen av dem som bruker pc, så jeg trenger ikke være redd for at de finner ut på forhånd hva de får;)
Ellers har jeg begynt på et nytt håndarbeide i dag. En strikket/heklet kjole som jeg skal ha med på ferie i februar. (Håper jeg blir ferdig)
Nå har jeg en del ting jeg er begynt på.... strikket sjal, hakket jakke, 2 par votter, 1 vin nisse, 1 vindunktroll, 1 blåtufsenisse. hmmmmm tror jeg må satse på at døgnet får flere timer, det er nesten så jeg ikke har tid til å gå på jobb;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar