søndag 30. desember 2012

Den stille fjærding....

God Jul og Godt Nytt År fra meg til deg ;-)

Som dere ser på bildene nedenfor, så har jeg gjort litt av hvert i høst.  Men bloggingen har ikke vært prioritert i det hele tatt.     Vi har Pusset opp kjøkken og vært på reise, å tiden har fløyet.

Jeg har ikke lagt inn bilder av alle tingene jeg har laget i høst, jeg tror nesten at jeg har glemt å ta bilder av allt før det har forlatt huset. Men ikke vær i tvil om at her strikkes!  og innimellom syr jeg litt også. Men bare litt....

I London ble det tid til en musical. Phantom of the Opera... meget bara forestilling... rett og slett en opplevelse.... ANBEFALES !

London Eye ble også besøkt...

Jeg var en uke i Tyrkia sammen med venner og det ble litt småstrikking..... og litt garnhandel på den lokale garnsjappa ;-)

All inclusive hadde vi og kunne gå til stor buffe hver dag, men en kveld fikk vi komme på Hotelets spesielle retaurant helt gratis.  Jeg fallt for møbleringen og vakker tapet på veggene.. rett og slett et flott lokale

Lefsebaking har det og blitt tid til selv om kroppen ikke var begeistret for kjevlingen... Lefsene ble godeuansett :-)


En Setesdalgenser med runnfelling har det blitt også...

Hals og lue inspirert fra Strikkesiden på FB . Strikket i Drops Merino Extra fine.  Som forøvrig er mitt favorittgarn. Mykt og deilig, men det er viktig å overholde strikkefastheten slik at plagget ikke siger .

Et par tova votter har det blitt produsert i jula, måtte pyntes litt med sølv og jeg fikk en følelse av nyttårsfeiring.....

Grytekluter hakket i dominoruter, også inspirasjon fra FB. disse er laget i Safran.

Denne lua er hvistnok fra e spiderman film.... strikket i Nepal.... myk og god ;-)

Uglevottene ble mine egne og er superdeilige ;-)

Så ble det to par Liverpool våtta. Det ene paret ble julegave til min svoger.

Flere luer blant anner Lua Drips flott lue (til venstre) Den grå ble litt til underveis....

4 kommentarer:

  1. Hei på deg:)
    Du har ikke ligget på latsiden, nei:) Men hadde deg heller ikke mistenkt for det! :) Londonturen misunte jeg deg grådig, håper på en tur dit en gang:) Mine LFC-votter er startet på, og de blir vakre:) Flott mønster du har laget!
    Klemmer i fleng fra Særp!

    SvarSlett
  2. Her var det mye nytt og mye fint! Deilig å kunne kose seg med strikking nå i romjulen i alle fall :) Romjulsklem fra øya rett utenfor.

    SvarSlett
  3. Utrolig mye fint! Blir helt imponert jeg! :) Er misunnelig på den Londonturen jeg også. Har aldri vært der, men har hatt lyst til det så lenge. Håper å få det til en gang!

    SvarSlett
  4. Sååååå masse flott du har laget!

    Ønsker deg et Godt Nytt År! =)

    SvarSlett