søndag 11. mars 2012

Mitt første teppe er ferdig!!!!

Hær er teppet mitt ferdig montert og blokket. Jeg er såååååå fornøyd, og fargene ble overaskender flotte. Jeg hadde det med på Meløystrikken i går og der var damene kjempe entusiastiske og syntes det blei veldig fint;) Måtte faktis låne det ut til ei som frøs litt på slutten ;) Teppet er heklet i Delight fra Drops, med heklekant rundt i fabel fra Drops. Fulgte ikke mønstra når det gjaldt sammenheklingen av rutene, men valgte å hekle sammen med enkle og greie fastmasker. Dette er et av de morsomste prosjektene jeg har gjort og det er nesten så jeg har lyst å lage flere, men det blir ikke i denne omgangen ;) Vet at det er mange av damene i Husflidslaget som holder på og jeg tror de gleder seg stort til det er ferdig ;)

19 kommentarer:

  1. Et aldeles nydelig teppe du har lagd. Herlige fargesjatteringer i garnet. Godt jobba =)

    SvarSlett
  2. Herlige farger. Har litt lyst å hekle ett sånn.

    SvarSlett
  3. Veldig fint teppe, i utrolig flotte farger. Kunne ønske jeg kunne hekle:-)

    SvarSlett
  4. Det ble nydelig, men jeg skjønner det er godt å blir ferdig også.

    SvarSlett
  5. ååååh så fint da vart!!! Trur e må få oppskrifta og fargan sånn at e kan få ho mamma tell å lag ett sånn tell me! ;)) ja før du ha vell ikke laga da tell me, hæ? ;o))

    SvarSlett
  6. Så nydelig teppe... Kjempeflotte farger! Kan tenke meg det er deilig å være ferdig med det :)

    SvarSlett
  7. Nydelig teppe! Det var morsomt å strikke et stort teppe, kanskje jeg må hekle et like stort også ;)

    SvarSlett
  8. Så fint da vart. Kansje e må prøv me på ett sånt ett te vårn :)

    SvarSlett
  9. Nydelige farger!

    Ha ei fin uke!:)

    SvarSlett
  10. Fantastisk flott!!!! Nothing more to say faktisk :)

    SvarSlett
  11. Det ble knallfint! Holder på med et sånt selv, men i litt andre farger. Har en følelse av at det kommer til å ta veeeeldig lang tid før jeg er ferdig, spesielt ettersom at jeg driver med så mye annet samtidig...

    SvarSlett
  12. Heisann og takk for kommentaren. Ja det blir nok bilder underveis, men for øyeblikket er det ikke så mye som er forandret. Men hele sokkeletasjen er ferdig oppusset og nå er det kjøkken som skal monteres.

    Ha en super dag.

    SvarSlett
  13. Har lært mæ å hekle sånne lappa, med hjelp av oppskrift - men mest hjelp fra Kine. :-) har produsert 7 lappa... E vel bare 63 igjen?? Kanskje ferdig om et par år. Nydelig teppe!

    SvarSlett