tirsdag 20. april 2010

Jula varer helt til påske...








Og hos meg tror jeg nesten at Påska varer helt til... tja olsok... Jeg har ikke oppdatert på kjempelenge. Det har vært en hektisk tid, med mange ting som har skjedd. Førs var det Påske og vi feira til fjells i et ganske nydelig vær. Mye håndarbeide ble ferdigstillt og noe soling i solveggen. Etterpå har igrunn dagan bare forsvunnet for meg. Jeg sliter med soving og for lite energi på vinterstid og det gjør at formen ikke er på topp pr tiden, noe jeg tydeligvis skal slite med for ever. Men jeg prøver fortvilt å rette på det. Gode nyheter er at jeg har startet mitt eget foretak, slik at jeg med god samvittighet kan selge noe av det jeg produserer. Strikking er jo blitt en slags terapi for meg, når jeg sitter der og kjenner på at jeg ikke har energi til å gjøre allt jeg har lyst til. Prøver å legge ut noe av det som er ferdig så dere får se;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar