tirsdag 13. januar 2009












































No har da seg sånn at eg e født jomfru og har stjernetegn jomfruen og har 2 jomfrufødsler bak meg. I tilleg så e eg jomfru i denne bloggværdnen, som dokk kanskje ser.....
Eg lar da uansett ikke ta motet ifra meg, så her e fortsættelsen på mitt bloggliv;)

Øverst e begynnelsen på min nye kjole i shine ,som forhåpentligvis e ferdig t vi ska reis på ferie i febr.
Den hvite kreasjonen e min nye hvite jakke, hakket i hvit kitten mohair.
Og dær har nissan eg lagd i høst sneket seg innimellom. De e kanskje glad for at de ikke vart julegaver, men fækk fortsett å bo hær:) Så kjæm bildet av allt garnet og mønsterbøkern eg bærre mått kjop i romjula. Viljen e større enn kapasiteten hær i gården, men eg skjønna no at mange har en del kilo med garn liggende. Da e næmlig vanskelig å gå inn i en garn butikk uten å kjøp....
Sist men ikke minst så begynt eg å strikk på et sjal i romjula. garnet er Kauni, sjalet er raevontuli- shawl

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar