søndag 1. august 2010

Feriestrikk






























Hær er årets ferie strikk. litt kluter som foresten er heklet, en veldig liten baby kjole, et par sokker (mønster fra Knitty) Votter og pannebånd fra Drops og så ser dere hvor langt jeg er kommet på Brainless sokkene mine som jeg strikker i wollmeise.
Har et par kluter som er nesten ferdig heklet og sef en del andre ufoer. Må jo ha flere prosjekter på samme tid. Mulig det er tvangsideer i mitt hode, men sånn har nå jeg det.
Kjenner at det snart er på tide med et nytt sjal, men prøver å drøye det lengst mulig....
Fikk to flotte rosa meiser i posten mens vi hadde ferie og hodet jobber med planer for disse to..

3 kommentarer:

  1. Neida, ingen tvangsidéer inni hodet ditt. Man må ha et gå-bort-strikk, på-bussen-strikk, foran-tv-strikk, konsentrasjons-strikk osv. Har ikke alle det sånn? Fin feriestrikk, forresten. Liker Brainless veldig godt.

    SvarSlett
  2. Helt enig med amylin, så du har ingen ting å bekymre deg for..... Har med 2 strikketøy og et teppe for handquilting hit til Meløy.... har absolutt tenkt meg en tur og to...? ha ha ha
    til Krambua... Bildene dine nedenfor får det til å krible.... Eg glede meg allerede :)

    Sokkene dine er kjempelekre, strikker du fra tåa opp/ned? Isåfall kunne du vist meg? Eg får bare hull, hull og atter hull, stønnn! sukk:)
    Men eg e knall`go på mormors gamle raggsokker! ha ha ha

    Hanne-Kristine

    SvarSlett